Ενημερώσου τώρα: +30 210 3002400 (Ελλάδα) +357 22 008365 (Κύπρος) |info@id-studies.gr
Προγραμματιστής JAVA2019-04-24T01:24:34+03:00

Project Description

Διάρκεια
Έως 4 Μήνες
Πιστοποιήσεις
Βεβαίωση Σπουδών International Distance Studies
και Αριστείο P8.10
Προϋποθέσεις εισαγωγής
Απολυτήριο λυκείου

Σπούδασε Marketing & Διαφήμιση

Η εισαγωγή σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα στον τομέα του marketing και της διαφήμισης αποτελεί το σημείο εκκίνησης για την κατανόηση των βασικών αρχών, μεθόδων και εργαλείων που χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον τομέα. Κατά τη διάρκεια της εισαγωγής, οι συμμετέχοντες εξοικειώνονται με το ευρύ φάσμα των δραστηριοτήτων που περιλαμβάνονται στο marketing και τη διαφήμιση, και αναδεικνύονται οι βασικοί στόχοι και οι προοπτικές του προγράμματος.

Σπουδές στο Marketing και Διαφήμιση
  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

Need to prepare?

You need to have a Gmail and a Facebook account to complete the projects.

icon – Dark upwards trend arrow

$70B

spent on digital marketing in U.S.

Ορισμένες περιληπτικές ενότητες στο πλαίσιο του προγράμματος:

  1. Βασικές Αρχές του Marketing: Εισαγωγή στις βασικές έννοιες και τους όρους του marketing.
  2. Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ: Ανάλυση των στρατηγικών προσεγγίσεων και των διαδικασιών που χρησιμοποιούνται για τον σχεδιασμό ενός μάρκετινγκ πλάνου.
  3. Καταναλωτική Συμπεριφορά: Κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή και τις μεθόδους ανάλυσης της αγοράς.
  4. Επικοινωνία Marketing: Εκμάθηση των διαφόρων τεχνικών επικοινωνίας και των μέσων διαφήμισης.
  5. Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Ανάλυση των στρατηγικών και των εργαλείων που χρησιμοποιούνται στον ψηφιακό χώρο για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
  6. Διαχείριση Μάρκετινγκ και Πωλήσεων: Ανάλυση των στρατηγικών διαχείρισης των μάρκετινγκ και πωλήσεων εντός μιας εταιρικής δομής.
  7. Ανάλυση Δεδομένων και Αξιολόγηση Επιδόσεων: Μελέτη των μεθόδων ανάλυσης δεδομένων και της αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας των μάρκετινγκ ενεργειών.
  8. Ηθικά και Νομικά Θέματα στο Marketing & Διαφήμιση: Ανάλυση των ηθικών και νομικών πτυχών που σχετίζονται με τις πρακτικές του μάρκετινγκ και της διαφήμισης.

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Ο τρόπος παρακολούθησης επιτρέπει στους συμμετέχοντες να έχουν πρόσβαση στο πρόγραμμα οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας μέσω διαδικτύου, επιτρέποντας τους να προσαρμόζουν την εκπαίδευσή τους στο δικό τους χρονοδιάγραμμα.

ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

✓ Κατανόηση των βασικών αρχών και των στρατηγικών που αφορούν στον τομέα του μάρκετινγκ και της διαφήμισης.

✓ Ανάπτυξη δεξιοτήτων σχεδιασμού και εφαρμογής μάρκετινγκ στρατηγικών.

✓ Εκμάθηση της χρήσης διαφόρων εργαλείων και τεχνικών που απαιτούνται στον ψηφιακό και τον παραδοσιακό χώρο του μάρκετινγκ.

✓ Εξοικείωση με τις αναλυτικές μεθόδους αξιολόγησης των μάρκετινγκ ενεργειών και της αποτελεσματικότητάς τους.

✓ Κατανόηση των τάσεων και των καινοτομιών στον τομέα του μάρκετινγκ και της διαφήμισης.

✓ Ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων όπως η επικοινωνία, η δημιουργικότητα και η ομαδική εργασία.

✓ Εξάσκηση στην ανάλυση και ερμηνεία δεδομένων για τη λήψη αποφάσεων στον τομέα του μάρκετινγκ.

✓ Κατανόηση της σημασίας των ηθικών και νομικών πτυχών που σχετίζονται με τον τομέα του μάρκετινγκ και της διαφήμισης.

Σε ποιους απευθύνεται;

  • Φοιτητές που σπουδάζουν σχετικούς τομείς όπως το μάρκετινγκ, την επικοινωνία, τη διοίκηση επιχειρήσεων και άλλους σχετικούς τομείς σε πανεπιστήμια και κολέγια.
  • Επαγγελματίες του μάρκετινγκ και της διαφήμισης που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις και πρακτικές στον τομέα και να εξελίξουν τις δεξιότητές τους.
  • Επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στον τομέα του μάρκετινγκ για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
  • Όσους αναζητούν να αλλάξουν επαγγελματική κατεύθυνση και να εισέλθουν στον τομέα του μάρκετινγκ και της διαφήμισης από άλλους τομείς.
  • Οποιονδήποτε άλλον ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να αποκτήσει γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα του μάρκετινγκ και της διαφήμισης για προσωπική ή επαγγελματική ανάπτυξη.
[/vc_column_inner][/vc_row_inner]
Επικοινώνησε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή κάλεσέ μας στο  210 300 2400 για να ενημερωθείς για το πρόγραμμα.
 
*Δυνατότητα καταβολής διδάκτρων σε δόσεις
 

    ΔΗΛΩΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

    Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα για να ενημερωθείς άμεσα και δωρεάν!


    F.A.Q. Συχνές Ερωτήσεις

    H International Distance Studies είναι αναγνωρισμένη από το κράτος;

    H International Distance Studies έχει επίσημη άδεια ίδρυσης και λειτουργίας από τον ΕΟΠΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας.

    Τα μαθήματα γίνονται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως;

    H International Distance Studies παρέχει τόσο προγράμματα μεικτής μεθόδου (εξ αποστάσεως θεωρητική εκπαίδευση και πρακτική άσκηση δια ζώσης ) όσο και προγράμματα τα οποία ολοκληρώνονται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως .Αυτό ποικίλει ανάλογα με το πρόγραμμα της επιλογής σας .Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε σε κάποιον από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης της σχολής.

    Πόσο διαρκεί η φοίτηση;

    Η φοίτηση σε κάθε ειδικότητα διαφέρει. Η φοίτηση στην πλειοψηφία των προγραμμάτων μας διαρκεί έως 9 μήνες. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε σε κάποιον από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης της σχολής.

    Ποιά είναι τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή μου;

    Τα δικαιολογητικά εγγραφής είναι τα εξής:

    i) Απλό φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.

    iii) Σύμβαση Μαθητείας (την προμηθεύεστε από την σχολή)

    Για ορισμένες ειδικότητες και περιπτώσεις, απαιτούνται κάποια επιπρόσθετα δικαιολογητικά.

    Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε σε κάποιον από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης της σχολής.

    Πώς βοηθάτε τους σπουδαστές στο θέμα της επαγγελματικής αποκατάστασης;

    H International Distance Studies διαθέτει CAREER OFFICE .Με τη καθοδήγηση του Προσωπικού Συμβούλου Καριέρας του CAREER OFFICE δίνεται στο σπουδαστή η δυνατότητα να ξεκινήσει δυναμικά την επαγγελματική του πορεία στον εργασιακό στίβο.

    Μαζί θα ετοιμάσουμε το βιογραφικό σημείωμα έτσι ώστε να ταιριάζει στο προφίλ της εταιρείας που απευθύνεστε και παρέα θα προωθήσουμε το cv σας στο δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων που διαθέτουμε.

    Ταυτόχρονα θα σας ενημερώνουμε για τις τάσεις της αγοράς εργασίας και τις δυνατότητες επαγγελματικής απασχόλησης. Θα σας παρέχουμε συμβουλευτική όχι μόνο σε θέματα όπως είναι τεχνικές συνέντευξης εργασίας και οι τρόποι εξεύρεσης εργασίας αλλά και για τις δυνατότητες συνέχισης των σπουδών και της εξέλιξης σας.

    Συνεργάζεστε με εταιρείες για την προώθηση των σπουδαστών;

    Η International Distance Studies διαθέτει ένα ευρύ κύκλο συνεργατών, από διαφορετικούς σύγχρονους επαγγελματικούς κλάδους, για τον προσανατολισμό και την καλύτερη διασύνδεση των σπουδαστών της με την αγορά εργασίας. Αυτό θα βοηθήσει τόσο στην πρακτική άσκηση όσο και στην επαγγελματική αποκατάσταση και εξέλιξη.

    Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να ενημερώνεστε σχετικά με τα Προγράμματα Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και μπείτε σε κλήρωση για δωρεάν συμμετοχή σε πρόγραμμα!
    Εγγραφή
    Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να ενημερώνεστε σχετικά με τα Προγράμματα Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και μπείτε σε κλήρωση για δωρεάν συμμετοχή σε πρόγραμμα!
    Εγγραφή