Ενημερώσου τώρα: +30 210 3002400 (Ελλάδα) +357 22 008365 (Κύπρος) |info@id-studies.gr
Προγραμματιστής JAVA2019-04-24T01:24:34+03:00

Project Description

Διάρκεια
Έως 6 μήνες
Αντιστοιχία ωρών σε τάξη: 150 ώρες
Πιστοποιήσεις
Βεβαίωση Σπουδών International Distance Studies
Προϋποθέσεις εισαγωγής
Απολυτήριο λυκείου
SYLLABUS

Γίνε Hotel Receptionist!

Η εισαγωγή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την υποδοχή σε ξενοδοχεία και τη χρήση του συστήματος κρατήσεων Opera παρουσιάζει τους συμμετέχοντες στις βασικές έννοιες και λειτουργίες που σχετίζονται με αυτό το πεδίο. Ακολουθεί μια περίληψη των θεμάτων που ενδέχεται να καλυφθούν στην εισαγωγή σε ένα τέτοιο πρόγραμμα:

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

  • Marketing Fundamental

    In this course, we give you a framework to help you organize and plan your marketing approach. We also introduce you to three companies that are featured throughout the Digital Marketing Nanodegree program as examples of how to apply what you learn in both B2C and B2B contexts.

    Prepare to Market

Need to prepare?

You need to have a Gmail and a Facebook account to complete the projects.

icon – Dark upwards trend arrow

$70B

spent on digital marketing in U.S.

Η εισαγωγή σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την υποδοχή σε ξενοδοχεία και τη χρήση του συστήματος κρατήσεων Opera συνήθως παρουσιάζει τους συμμετέχοντες στις βασικές έννοιες και λειτουργίες που σχετίζονται με αυτό το πεδίο. Ακολουθεί μια περίληψη των θεμάτων που ενδέχεται να καλυφθούν στην εισαγωγή σε ένα τέτοιο πρόγραμμα:

  1. Εισαγωγή στην ξενοδοχειακή υποδοχή: Επισκόπηση του ρόλου και των καθηκόντων του προσωπικού υποδοχής σε ένα ξενοδοχείο, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης κρατήσεων και της παροχής εξυπηρέτησης πελατών.
  2. Διαχείριση κρατήσεων με το σύστημα Opera: Εκπαίδευση στη χρήση του λογισμικού Opera για τη δημιουργία, τροποποίηση και διαχείριση κρατήσεων δωματίων και υπηρεσιών.
  3. Επικοινωνία με τους πελάτες: Ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών μέσω τηλεφώνου, email και προσωπικής επαφής.
  4. Διαχείριση της ρεσεψιόν και των αιτημάτων των πελατών: Εκπαίδευση στη διαχείριση του ροής εργασίας στη ρεσεψιόν και την αντιμετώπιση αιτημάτων και προβλημάτων των πελατών.
  5. Ασφάλεια και αποτελεσματική λειτουργία του συστήματος: Εκπαίδευση στις βασικές αρχές ασφάλειας των δεδομένων και τη διατήρηση του συστήματος Opera.

Αυτά τα θέματα παρέχουν μια βάση για την κατανόηση των βασικών αρχών και δεξιοτήτων που απαιτούνται για την αποτελεσματική λειτουργία σε μια θέση υποδοχής σε ξενοδοχείο και τη χρήση του λογισμικού Opera.

Ορισμένες περιληπτικές ενότητες στο πλαίσιο του προγράμματος

Ορισμένες περιληπτικές ενότητες που περιλαμβάνονται στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος για την υποδοχή σε ξενοδοχεία και τη χρήση του συστήματος κρατήσεων Opera είναι οι εξής:

✓ Εισαγωγή στην υποδοχή και τον τουρισμό: Βασικές έννοιες και ρόλος της υποδοχής στον τουρισμό, σημασία της εξυπηρέτησης πελατών.

✓ Καθήκοντα και δεξιότητες του υπαλλήλου υποδοχής: Διαχείριση κρατήσεων, check-in και check-out διαδικασίες, επικοινωνία με τους πελάτες.

✓ Εκπαίδευση στο σύστημα κρατήσεων Opera: Εισαγωγή στο λογισμικό, δημιουργία και διαχείριση κρατήσεων, αναζήτηση διαθέσιμων δωματίων.

✓ Αντιμετώπιση προβλημάτων και διαχείριση δυσκολιών: Εκπαίδευση στην αντιμετώπιση διαφόρων καταστάσεων και προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν στην υποδοχή.

✓ Ασφάλεια και προστασία δεδομένων: Κατάρτιση για τη διαχείριση προσωπικών δεδομένων των πελατών και την προστασία της ιδιωτικότητας.

✓ Επικοινωνιακές δεξιότητες και εξυπηρέτηση πελατών: Εκπαίδευση στην αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες και την επίλυση διαφόρων ερωτημάτων και αιτημάτων.

Αυτές οι ενότητες παρέχουν ένα συνολικό πλαίσιο για την εκπαίδευση του προσωπικού υποδοχής σε ξενοδοχεία και την εξοικείωσή τους με τη χρήση του συστήματος κρατήσεων Opera.

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Ο τρόπος παρακολούθησης επιτρέπει στους συμμετέχοντες να έχουν πρόσβαση στο πρόγραμμα οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας μέσω διαδικτύου, επιτρέποντας τους να προσαρμόζουν την εκπαίδευσή τους στο δικό τους χρονοδιάγραμμα.

ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Οι στόχοι του εκπαιδευτικού προγράμματος για την υποδοχή σε ξενοδοχεία και τη χρήση του συστήματος κρατήσεων Opera περιλαμβάνουν:

✓ Κατανόηση του ρόλου της υποδοχής σε ένα ξενοδοχείο και της σημασίας της καλής εξυπηρέτησης των πελατών.

✓ Εξοικείωση με τις διαδικασίες check-in και check-out και τη διαχείριση των κρατήσεων δωματίων.

✓ Ανάπτυξη τεχνικών δεξιοτήτων για τη χρήση του λογισμικού Opera και τη διαχείριση των κρατήσεων με αποτελεσματικό τρόπο.

✓ Εκπαίδευση στην αντιμετώπιση διαφόρων καταστάσεων και προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν στην καθημερινή λειτουργία της υποδοχής.

✓ Κατανόηση των απαιτήσεων ασφάλειας και προστασίας δεδομένων σχετικά με τις πληροφορίες των πελατών και τη διαχείριση τους με σωστό τρόπο.

✓ Ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων για την αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες και την αντιμετώπιση των αιτημάτων και των αναγκών τους.

Αυτοί οι στόχοι στοχεύουν στην παροχή μιας ολοκληρωμένης εκπαίδευσης στο προσωπικό υποδοχής, επιτρέποντας τους να λειτουργούν αποτελεσματικά και να παρέχουν υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση στους πελάτες του ξενοδοχείου.

Σε ποιους απευθύνεται;

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την υποδοχή σε ξενοδοχεία και τη χρήση του συστήματος κρατήσεων Opera απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ατόμων, συμπεριλαμβανομένων:

  • Υποψηφίους για θέσεις εργασίας στον τομέα της υποδοχής σε ξενοδοχεία, όπως υπάλληλοι υποδοχής, λειτουργοί κρατήσεων, και υπεύθυνοι υποδοχής.
  • Φοιτητές ξενοδοχειακής σχολής ή παρόμοιων προγραμμάτων που επιθυμούν να αποκτήσουν επαγγελματική εμπειρία και δεξιότητες πριν από την ένταξή τους στον τομέα της υποδοχής.
  • Υπάλληλους ξενοδοχείων που επιθυμούν να αναβαθμίσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους σχετικά με τη χρήση του συστήματος κρατήσεων Opera.
  • Άτομα που ενδιαφέρονται να εισέλθουν στον τομέα της υποδοχής και θέλουν να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για την εκτέλεση των καθηκόντων τους.

Συνολικά, απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν ή να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στον τομέα της υποδοχής σε ξενοδοχεία και τη χρήση του συστήματος κρατήσεων Opera.

Επικοινώνησε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή κάλεσέ μας στο 210 300 2400 για να ενημερωθείς για το πρόγραμμα.
 
*Δυνατότητα καταβολής διδάκτρων σε δόσεις
 

    ΔΗΛΩΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

    Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα για να ενημερωθείς άμεσα και δωρεάν!


    F.A.Q. Συχνές Ερωτήσεις

    H International Distance Studies είναι αναγνωρισμένη από το κράτος;

    H International Distance Studies έχει επίσημη άδεια ίδρυσης και λειτουργίας από τον ΕΟΠΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας.

    Τα μαθήματα γίνονται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως;

    H International Distance Studies παρέχει τόσο προγράμματα μεικτής μεθόδου (εξ αποστάσεως θεωρητική εκπαίδευση και πρακτική άσκηση δια ζώσης ) όσο και προγράμματα τα οποία ολοκληρώνονται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως .Αυτό ποικίλει ανάλογα με το πρόγραμμα της επιλογής σας .Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε σε κάποιον από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης της σχολής.

    Πόσο διαρκεί η φοίτηση;

    Η φοίτηση σε κάθε ειδικότητα διαφέρει. Η φοίτηση στην πλειοψηφία των προγραμμάτων μας διαρκεί έως 9 μήνες. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε σε κάποιον από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης της σχολής.

    Ποιά είναι τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή μου;

    Τα δικαιολογητικά εγγραφής είναι τα εξής:

    i) Απλό φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.

    iii) Σύμβαση Μαθητείας (την προμηθεύεστε από την σχολή)

    Για ορισμένες ειδικότητες και περιπτώσεις, απαιτούνται κάποια επιπρόσθετα δικαιολογητικά.

    Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε σε κάποιον από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης της σχολής.

    Πώς βοηθάτε τους σπουδαστές στο θέμα της επαγγελματικής αποκατάστασης;

    H International Distance Studies διαθέτει CAREER OFFICE .Με τη καθοδήγηση του Προσωπικού Συμβούλου Καριέρας του CAREER OFFICE δίνεται στο σπουδαστή η δυνατότητα να ξεκινήσει δυναμικά την επαγγελματική του πορεία στον εργασιακό στίβο.

    Μαζί θα ετοιμάσουμε το βιογραφικό σημείωμα έτσι ώστε να ταιριάζει στο προφίλ της εταιρείας που απευθύνεστε και παρέα θα προωθήσουμε το cv σας στο δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων που διαθέτουμε.

    Ταυτόχρονα θα σας ενημερώνουμε για τις τάσεις της αγοράς εργασίας και τις δυνατότητες επαγγελματικής απασχόλησης. Θα σας παρέχουμε συμβουλευτική όχι μόνο σε θέματα όπως είναι τεχνικές συνέντευξης εργασίας και οι τρόποι εξεύρεσης εργασίας αλλά και για τις δυνατότητες συνέχισης των σπουδών και της εξέλιξης σας.

    Συνεργάζεστε με εταιρείες για την προώθηση των σπουδαστών;

     Η International Distance Studies διαθέτει ένα ευρύ κύκλο συνεργατών, από διαφορετικούς σύγχρονους επαγγελματικούς κλάδους, για τον προσανατολισμό και την καλύτερη διασύνδεση των σπουδαστών της με την αγορά εργασίας. Αυτό θα βοηθήσει τόσο στην πρακτική άσκηση όσο και στην επαγγελματική αποκατάσταση και εξέλιξη.

    Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να ενημερώνεστε σχετικά με τα Προγράμματα Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και μπείτε σε κλήρωση για δωρεάν συμμετοχή σε πρόγραμμα!
    Εγγραφή
    Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να ενημερώνεστε σχετικά με τα Προγράμματα Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και μπείτε σε κλήρωση για δωρεάν συμμετοχή σε πρόγραμμα!
    Εγγραφή